03.09.2011

Litt stille dager....

Ikke fordi jeg nødvendigvis ikke har noe å skrive om, men fordi jeg - atter en gang -  har blitt forkjøla og føler for å holde meg litt lavt...

I dag har vi hatt besøk av vår lille solstråle, vårt "avlastningsbarn" og store velsignelse i livet... Må bare si at det gikk bra takket være regelmessig  inntak av febernedsettende medikamenter... Heldigvis har jeg mann og barn med på laget, så de tar ansvar når "mor sjøl" er litt nede for telling....

Det er noe med å glemme seg selv et lite øyeblikk, og se på gledene og velsignelsene det bringer med seg å åpne hjerter og hjem for noen som trenger det....

Håper det roer seg og blir borte i løpet av helga, jeg VIL tilbake på jobb på mandag....

Ønsker dere alle en fin og koselig helg, nå er det tid for stearinlys og fyr på peisen....

Klem, Marianne.

2 kommentarer:

  1. Hei Marianne og takk for koselige ord hos meg ;))
    JA du er hjertelig velkommen når jeg åpner ;) Dette blir så utrolig spennende og jeg gleder meg masse! ;)) Jeg håper butikken blir et sted der alle kan hente inspirasjon ;) Hele tunet kommer til å bli superfint!
    Neste gang du "ser" meg må du stoppe meg... Er det når jeg henter/leverer sønnen på skolen? Ble veldig nysgjerrig jeg nå *smiler* ;))
    Ønsker deg en vakker dag & masse God Bedring!! ;)) Ikke gøy å være syk!!
    Håper vi snakkes snart ;)
    Go´klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  2. Hei Anki!
    Tusen takk for hyggelig ord!
    Joda, jeg ser deg i forbifarten, stort sett når du henter. Jobber på Base 2, hvis det sier deg noe... :-)
    Da kan det vel hende at vi snakkes! *smil*.
    Klem, Marianne.

    SvarSlett