14.09.2011

Knaggrekker á la Marianne

Lenge har jeg hatt en idé og en tegning av knaggrekker.
Ikke fordi at de vi hadde ikke var bra nok, men jeg jobber "intenst" for å få en gjennomført stil i hele huset.

I går kom de nye på veggen, og de er helt i min egen design.

60 cm, min knagg


Nærbilde av knaggen, knotter med klokkemotiv fra Bohus


1 meter og plass til litt flere jakker. Gutta sin knagg

Atle har snekret dem i ubehandlet treverk, og synes det gjør seg godt mot veggen i "lillegangen". Fargen der heter SAND og er en veldig tynn og transparent maling.

Jeg har valgt knotter fra Bohus med klokkemotiv, synes de er tøffe og passe rustikke mot treverket.

Da har vi kommet midt i enda en uke, skal si tida flyr!

Ønsker deg en fin onsdag!

Klem, Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar