05.10.2011

Barnebildet levert!


Her er bilde av barnebildet - nå er det levert og da kan jeg vise bilde av det.
Synes det ble ganske bra, jeg....
Jeg brukte trefarger med myk spiss først og malte med vann over etterpå.
Fikk nesten samme effekt som maling...
Måtte inngå et kompromiss med meg selv, og gjøre det på denne måten, siden jeg ikke var særlig gira på å kjøre til Jessheim for å kjøpe maling.

"Latskapen" lenge leve...

Den vordende mamman ble veldig fornøyd - da kan jeg senke skuldrene!

Nå har fridagene snart gått, men jeg gleder meg til å gå på jobb i morra.
Skal ha med matriell til kortlaging, må gjøre litt ekstra for ungene som må være på SFO i ferien.
Må ut og lage en mal etterpå i dag, nå skal jeg sitte rolig noen minutter...

Ha en koselig onsdag ettermiddag!

                              Klem, Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar