03.10.2011

Fargeforskjell

I dag kommer det litt dokumentasjon på det vi har gjort i helga.
Det har stort sett blitt maling på Atle, jeg hadde jo andre planer i går.

Se forskjellen på fargepaletten på hytta!


Gangen før....


og etter....




Stua før....



                                                         og etter

Litt av en forandring?

Vi skal opp igjen til helga for å male lister og vinduskarmer, så er det faktisk mulig å begynne å dekorere der oppe.

Jeg har lovet at jeg skal prøve å unngå en altfor sukkersøt stil der, siden det er endel mannfolk som kommer til å bruke hytta - antagelig...

I dag har jeg egentlig ingen planer - tror jeg...
Mulig jeg begynner å male litt på noe småtteri.
Har vasket noen striesekker, så de er klare til å sys, greia er bare det at symaskinen min ikke er i orden.
Vel, det haster egentlig ikke, har nok av andre ting å henge fingrene i....

Ønsker deg en flott mandag, enten du har fri eller er på jobb!

                     Klem, Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar