10.10.2011

Sukkersøtt til jul

Først vil jeg takke for alle hyggelige tilbakemeldingene som kommer på bloggen.
Jeg blir så glad når dere titter innom og legger igjen oppmuntrende "spor"! Tusen takk!

I dag kommer bilder av sukkersøte julekuler.




Teknikken er enkel, og jeg bruker den ofte.
Først har jeg limt fast et glansbilde på en blank plastkule fra Panduro.
Når den er tørr, tar jeg decopagelim på hele kula og drysser sukker på.
Elsker effekten, og selv om det drysser litt en stund, synes jeg de ble kjempesøte.




Har brukt samme teknikk på lykten, i stedet for glansbilde har jeg brukt en serviett fra Sagen Vintage.
Synes servietter fester seg bedre på glass.
Denne er en venninnegave, men har flere stående.

Har nå fått dato for årets julemesse til "Kreative Husmødre".
19. og 20. november er dørene åpne.

Kommer tilbake til sted og klokkeslett.

Da er vi  igang med en ny uke, og denne er av den hektiske sorten.
Har sånne maratonuker innimellom, og er glad for at det ikke er sånn hele tiden.
Denne uken er 6 av 7 kvelder fyllt opp av diverse "MÅ-ting", så roer det seg igjen!

I morra har mannen tatt seg fri, da drar vi på hytta for å gjøre ferdig siste finpuss, henge opp gardiner osv...

Ønsker deg en fin mandag, enten du har det travelt eller ikke!

                      Klem, Marianne.

4 kommentarer:

  1. Så det var EKTE sukkersøtt altså =) Så kreativ du er.

    SvarSlett
  2. Dei var søte Marianne :) Ha ein flott mandag!

    Klem frå Sissel

    SvarSlett
  3. Kjempefine julekuler. Blir spennende å se resten av julepynten du skal lagen.
    Ha en fortsatt fin kveld.
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  4. For noen lekre julekuler du har laget ;))
    Herlig Marianne!!
    Så kos å endelig få treffe deg!! ;)) Like trivelig & blid som jeg trodde du var ;)) Gøy å treffe en blogger som er rett i nærheten hi hi ;))
    Ønsker lykke til med kreeringen og julemesse ;)
    Vi ses!!
    Klemmer fra meg,
    Anki

    SvarSlett