29.10.2011

Hjertelig helg

Jeg begynte å sy sammen hjerter på torsdag, men gikk selvfølgelig tom for hvit sytråd....
Hadde heldigvis flere sneller med beige tråd, så fikk gjort ferdig noen...


                                               
I en kasse fra Plantasjen ligger de ferdige hjertene


Sarte blonder mot lin og strie



Filthjerte som uttrykker riktig budskap


Jeg har stor glede av å sy disse hjertene, de blir ikke helt perfekte, men det betyr ikke så mye for meg.

Skal se om jeg finner en grov kasse å ha dem i på messa, ellers får jeg tømme en av de jeg har stående ute.

Har noen igjen fra i fjor, og håper på stor omsetning!

Skal sy ferdig resten i løpet av helga, min nye symaskin er en drøm å bruke!
Vel anvendte penger, selv om det var en litt stor engangsutgift.

Så vil jeg ønske nye følgere velkommen; håper dere finner glede og inspirasjon her hos meg!

 GOD LØRDAG!

Klem, Marianne.

2 kommentarer:

  1. Så flink du er Marianne.
    I morgen tidlig (søndag) kjører jeg over grensa til Frankrike, og håper å komme tilbake med noen `franske`ideer for oss som liker den franske stilen.
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  2. Så nydelige hjerter du lager. :)
    Synes det er flott jeg at man ser det er håndlaget og alle hjertene er unike. :)
    Ha en fin helg videre. :)

    SvarSlett