27.10.2011

Som tida flyr!!

I dag er det plutselig torsdag - og snart en ny helg......
Har ikke blitt helt sånn jeg hadde tenkt denne uka, er veldig tom for energi og ork...
Det vil si at endel ting jeg skulle har blitt avlyst / jeg har meldt avbud fordi jeg rett og slett ikke orker mer når arbeidsdagen er over...

Forhåpentligvis er det bare "høstslappheta" som er på besøk, får håpe det blir bedre når jeg får et par dager å komme meg til hektene igjen...

Har tatt i bruk den nye symaskinen, og den er skikkelig god å sy på! Rene Rolls Roysen... :-)
Har snart sydd meg igjennom hele haugen med hjerter, så skal de bare fylles med vatt og sys igjen....

Kommer vel noen bilder etterhvert som de blir ferdige...

Neste helg får vi besøk av vår IT-kyndige venn, så jeg håper jeg får tilbake alle bildene , samt at følgerlista mi dukker opp igjen her... Savner den!!

I dag tror jeg det blir godstolen, kakao og den nye utgaven av "Vakre Hjem og interiør" - mannen i huset skal male vinduer hos noen vi kjenner i dag.

Ønsker deg en koselig høstkveld!

                               Klem, Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar