23.11.2011

Almankk i ny drakt

Enten man vil eller ei - det er et nytt år på trappene.


I fjor brukte jeg litt tid før jeg greide å lande på riktig almanakk - den feilen har jeg ikke tenkt å begå i år.


Liker at det er god plass til å notere i almanakken, og har år etter år vært veldig fornøyd med Fagforbundets utgave.


Det jeg ikke er fullt SÅ fornøyd med er utseendet, men det går det an å gjøre noe med.






2012 - utgaven er dekorert med håndlaget papir i lys turkis og et bilde klippet ut av et magasin.


Synes det er viktig at jeg liker det jeg omgir meg med, også helt ned til små detaljer som en almanakk.


Tusen takk for alle, hyggelige ord dere legger igjen, setter stor pris på det!!


Ønsker deg en riktig god onsdagskveld - det skal jeg ha!


                     Klem, Marianne.

1 kommentar: