10.11.2011

Stor etterspørsel

Jeg gir meg ende over, maken til etterspørsel!
I dag, mens jeg fremdeles lå i senga, tikket det inn enda en melding fra søsteren min.. " Hei, har du flere julekuler, eventuelt andre juleting du vil selge? Flere spør..."


Jo, jeg har igrunn endel ting ute i "Bua", og selv om jeg burde ha blitt under dyna - er ikke i form og hjemme fra jobb - fikk jeg på meg joggedressen og tuslet ut.




Plukket sammen litt småtteri, jammen ble det endel.....


To esker med kort....




Dekorasjon av "rester" fra bryllup i august - og gjenbruk på sitt beste....




Diverse kremmerhus av papir....




..og av garn...


Noen trehjerter blir også med... HERLIG!!
Tenk at jeg slipper å dra på "en million" småting til messa neste helg!!


Jeg er veldig takknemmelig, og tenker jo at søster'n bør få provisjon av salget....


Blir en stille og rolig kveld her nå, jeg får vel tusle tilbake i senga og vente på at ubestemmelige symptomer skal gå over....


Kos deg veldig, der du er!


                           Klem, Marianne.

1 kommentar: