16.11.2011

Det lakker og lir

Snart advent, min favoritt-tid nå på vinteren.
Er storforbruker av lys i alle varianter, og liker å eksperimentere med ulike farger i advents - og juletiden.


I år blir det grått, nye duker er allerede lagt på, hvordan jeg skal pynte vet jeg ikke enda....
Må finne det ut i løpet av neste uke, det er faktisk første helg i advent allerede den 27. november.


Skal ha noen kollegaer på besøk den helgen, og regner med at jeg om ikke annet har begynt å pynte så smått...


Men først er det julemesse, og har endelig kommet ut av "hvilemodusen" som datt over meg forrige uke.
Etter noen dager hjemme fra jobb er jeg tilbake i god, "gammel" utgave..


Innser at flere uker med mye jobbing - både på jobben og hjemme - har krevd sitt, snart på tide å lære å sette på bremsene litt før man kjenner at man begynner å bli sliten.


I dag kommer det noen bilder av julekort, har ikke tenkt å ha dem med på messe i år heller.
Har en liten "klausul" for at jeg skal få være med på messa, ikke smykker eller kort.





Skal ikke gå nærmere inn på det, det er dessuten ikke det jeg driver mest med for tiden.
Har levert fra meg et par esker med kort til jobben til søsteren min, så håper de blir solgt der.


Jeg legger min ære i å sende håndlagde kort hver jul; derfor blir endel slike kort å finne i juleposene til familien i år - som i fjor.





Liker den litt utradisjonelle stilen, det er uansett helt MIN stil.


Tusen takk for hyggelige kommentarer dere legger igjen, jeg setter veldig pris på det!


Ønsker deg en koselig kveld i tussmørket!


                      Klem, Marianne.





3 kommentarer:

  1. Så fine kort! Flink du er =)
    Fint å høre at du er frisk igjen da=)
    Ha en fin kveld! Klem Line

    SvarSlett
  2. Fantastisk fine kort, Marianne.
    Klem Inger

    SvarSlett
  3. blir helt imponert over alle disse flotte kortene....det ligger ikke for meg, desverre!
    skjønner det med klausul...man skal ikke gå hverandre i næringen!
    mye annet flott har du laget og blir borte på messsa!

    kjenner godt på julefølelsen nå ;-)
    klem tone

    SvarSlett