12.11.2011

Stemningsbilder

Det er egentlig ikke så mye å skrive om i dag, jeg er fremdeles i litt ubestemmelig form.


Tar dagene som de er akkurat nå, og hviler... Godt, kjenner at det trengs.






Har så smått begynt å gjøre om til en ny høytid, hentet duker på Posten i dag, og er kjempefornøyd.
"Sobert" grått blir fint til julens dekorasjoner.


Skal rydde i julepynten så snart jeg kjenner at jeg orker det, og gi overskuddet til en bruktbutikk som ligger i nærheten her.
Kaster ingenting så lenge det er helt og i orden. Når det i tillegg går til en god sak, er jeg fornøyd.


I forkant på bildet ligger to knaggrekker fra www.milladill.no, de skal på hytta.


Nå har vi fått opp en sovesofa og stuebord laget av en kabeltrommel; kommer bilder av det etterhvert.




Jeg har, etterhvert, innsett at jeg trenger et annet kamera. Har et digitalkamera av enkleste sort, og siden jeg har rund dag neste år, tenkte jeg at det kunne være et ønske....


Da vil jeg ønske deg en riktig god lørdagskveld, kos deg masse!




                        Klem, Marianne.

1 kommentar: