06.11.2011

Høst

Det må være lov å si at det er høst nå...
Men jeg synes likevel ikke at man kan klage når temperaturen ligger rundt 10 plussgrader....
At det er litt grått og trist kompenseres med stearinlys og peiskos; herlig!!




Har hatt en lang og lat morgen i dag, morgendagen var ganske innholdsrik.
Først var vi på hytta sammen med solstråla vår, og på kvelden hadde vi besøk av et vennepar langt ut i de små timer.


Kjempekoselig med god mat, gode samtaler og mye latter!
Vi koste oss med lammelår med godt tilbehør; mmmmm, snadder!
Lune blåbærmuffins med vaniljeis til som dessert.


Jeg fant grankvister med kongler på oppe i skogen, og pyntet trappa da vi kom hjem.




Det er ikke ofte jeg er så heldig å finne sånt, og synes det ble lekkert i en rusten sinkbøtte.




Naturen lager de vakreste dekorasjonselementene, det finnes ikke tvil!




Mot den slitte dekorasjonveggen synes jeg dette gjør seg!


                        Ønsker deg en riktig god søndag!


                                  Klem, Marianne.

2 kommentarer:

  1. Hei Marianne. Eg takkar for din fine kommentar på bloggen min. Alltid kjekt å få tilbakemeldinger. Ser at du er kreativ og ein kuntnar etter min smak, og titter gjerne innom til bloggen din rett som det er:) Ønskjer deg alt det finaste- Vennleg helsing Marit.

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig dekorasjon, Marianne. Vi må vel ha lov å si at det er høst nå, er like god høst hjemme i Norge som her i Spania.
    Nyt høstdagene :)
    Klem Inger

    SvarSlett