09.03.2011

Det snør, det snør, tiddelibom

Nå må jeg bare si at jeg håper det er årets siste snøfall som plutselig bestemte seg for å komme....

Og akkurat nå når garasjen er full av ting fra husbondens jobb.. Isj og æsj....
Det er da man merker hvor godt det er med garasje, ja...

Har vært litt stille på hobbyfronten noen dager nå, har bare dekorert noen lykter det kommer bilde av senere.

Plutselig blir det litt ekstra jobbing, og da må jeg nesten si ja takk til det....

Har avtalt tre "homeparties" den siste uka, og regner med at jeg får avviklet dem i løpet av kort tid.

Har også begynt å lage noen flere oppslagstavler med hønsenetting, må bare male rammene før nettingen kan festes på.

Min alltid snille og tålmodige mann brukte en god del av søndagen til å snekre de sammen for meg....

Så tenker jeg litt på om jeg skal ha "åpent hus" på lørdag, så jeg kanskje får besøk av noen jeg ikke har sett på veldig lenge....
Får tenke litt på det og samkjøre litt med resten av gjengen...

Kan hende det blir litt salg ut av det og.....

Ønsker alle en fin og snøfyllt dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar