17.03.2011

Lite produktiv og lite på hjertet.....

Jepp, det er status pr i dag....
Har mange planer og idéer oppi hodet, men mangler tid til å sette dem ut i livet.
Har heller ikke noe spesielt å skrive om, siden mesteparten av tiden tilbringes på jobb akkurat nå.
Sånn blir det når det er sykdom... Jeg mener ikke å klage, men jeg hadde håpet å få litt bedre tid til å forberede meg til jeg skal begynne med hjemmevisninger av produktene mine.

Jeg hopper i det likevel, og har planlagt å begynne neste uke.
(Og forespørslene strømmer på....forhåpentligvis.....)
Får ta det litt på sparket og lære underveis....

Er i rute til konfirmasjonen, nå gjenstår det bare å avtale med fotografen, så er alt gjort som kan gjøres akkurat nå.

Godt å ha "programmet" klart, da er det bare å gjennomføre det når tiden kommer.


Synes denne lille karen er veldig sjarmerende..fant bildet på nettet, og det er mulig det skal brukes på et kort etterhvert.

Ønsker alle en fin fin dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar