12.03.2011

SOL!

For en herlig dag, med sol og påskefornemmelser!

Vi ønsket oss ut på skitur i dag, men formen er fremdeles litt rusten, så vi får sitte i solveggen å drømme om skiløyper og snødryss fra trærne i stedet.

Våknet utrolig tidlig i dag, og har fått unna mye på formiddagen..

Vi begynte med en kjøretur til to av Atle's søsken.
Fikk avlevert en forsinket bursdagsgave og to fulle poser med arveklær etter yngstemann.

Fint å slippe å kaste klærne, de er knapt nok brukt, siden han vokser veldig mye akkurat nå...
Plutselig er den "lille gutten" til mamma stor og lang....




I løpet av de årene jeg har bodd her, har vi pusset opp det aller meste av huset.
Nå er det "bare" kjøkkenet igjen, og jeg har falt for dette som heter Estragon.
Kjøkkenhuset på Hamar fører det, og jeg tror det blir en tur dit for å titte når tida kommer.

Det blir mer komprimert enn dette, vi har ikke SÅ stort kjøkken i utgangspunktet. Skal stenge av en dør for å få mer benkeplass og gjøre om på skapløsningen.

Ønsker meg også et gammelt slagbord i stedet for smijernsmøblene vi har nå.

Og så ønsker jeg meg hvitevarer fra SMEG. Jeg har falt pladask for designen og fargene, og har nesten overtalt min kjære til at det "må vi ha".

Jeg tror han er på gli, jeg måtte bare love at jeg ikke skulle ha lyseblått kjøleskap, men kremfarget....



Jeg kan forsåvidt si meg enig i at det er penest med kremfarget, selv om jeg liker pastellfargene veldig godt!

I dag blir oppslagstavlene ferdige, jeg malte dem forrige dagen.

Så skal jeg bytte ut knaggrekkene i gangen med eget design etterhvert, det fikk jeg en lys idé om i dag tidlig, og så skal jeg få laget et skjermbrett av gamle dører.

Og så har jeg et lite prosjekt til på gang som det kommer mer om siden.

Ha en flott og inspirerende lørdag i solen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar