03.03.2011

Snart helg

Tida flyr som vanlig, og nå er det snart helg - IGJEN....
I går ble det en lang dag på jobb, i dag er det bare noen få timer...

Må si at jeg har det helt fantastisk om dagen, trives kjempegodt i min nye tilværelse og synes det er godt å kjenne at jeg finner min plass etterhvert.

Jeg skrev på facebook-statusen min i dag at " Livet blir bedre og mer spennende når man tør å åpne dører man har unngått..."...

Jeg må innrømme at jeg har latt være å åpne opp for enkelte muligheter i livet mitt, men nå kjenner jeg at det er godt å møte det.....
For ikke å snakke om å bli ferdig med gamle spøkelser og låse de ned i en skuff og så kaste nøkkelen...

Dette er vel noe de fleste av oss som "har levd en stund" har godt av.....

I et lite essay jeg skrev for ikke så lenge siden var et av poengene at "man er sin egen lykkes smed og man kan få til det man vil...."

Det går troll i ord for min del, jeg ser mange, gode muligheter for livet mitt framover som jeg ikke har sett før....

Ha en riktig god dag alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar