05.03.2011

RYDDER!!

Jeg rydder!

Plutselig får jeg "pusteproblemer" av alt jeg vet skjuler seg i skuffer og skap...
I dag har jeg vært igjennom alt av sko og vesker, og har betydelig mindre nå enn for bare noen timer siden.

Har kastet en pose med sko, mange av dem har jeg ikke brukt på flere sesonger, og nå tenkte jeg at det var på tide å kvitte meg med dem.
Jeg kommer jo ikke til å bruke dem noen gang...

En pose er fyllt med ubrukte eller litt brukte sko, som jeg håper jeg får solgt til en billig penge. (50 kroner paret.)

Gikk igjennom veskene mine også, og har under halvparten igjen i skapet.

Blir levert på loppis eller gitt bort!

Tok en enkel helgevask, og flyttet litt på ting og tang her og der.
Synes det er fint, da slipper jeg å kjøpe noe nytt hele tiden.

Kunne ha vinduet åpent mens jeg holdt på, deilig å kjenne at det nærmer seg vår!!

Har et par prosjekter på gang, det kommer bilder etterhvert.

Ønsker alle en fin lørdag, jeg gleder meg til taco litt senere!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar