20.03.2011

Produktiv søndag

For en herlig dag med sol og vår i lufta!

Jeg har virkelig fått gjort mye ute i "Bua" i dag, og er så fornøyd med det!
Deilig å ha tid til å pusle med noe uten å måtte titte på klokka hele tiden...



Har jobbet endel med et lite titteskap med tema syrom, og har møblert i dag.
Har festet tingene med limpistol, tenkte det var en smart løsning.

I dag bestemte jeg meg endelig for å bruke litt penger på små detaljer til tittekassen, og gikk inn på http://www.minihuset.dk/ og handlet.

Jeg tenker at det er gøy å ha endel smådetaljer når man først lager noe sånt som dette, og gleder meg til å vise bilde av det ferdige resultatet.

Har en settekasse inne også som jeg har miniatyrer i vintage stil i, det er både morsomt og dekorativt.



Fikk ryddet litt i det forholdsvis lille tøylageret mitt, og har klipt ut hjerter som skal sys sammen etterhvert.
Selvsagt i vintage stil med blonder og diverse dekor.





Noen "lysbunter", dette synes jeg er en fin måte å pakke lys på. Det koster ikke mye å kjøpe lys, og med litt gammel avis, et glansbilde, litt snor og litt bling blir det en rimelig og fin gave til noen som fortjener det!

Jammen fikk jeg tid til å gå en lang tur i det fine været også. Det er så deilig når sola varmer!!!




Rakk å sjablondekorere kjøkkenbordet også. Etter utallige forsøk med duk har jeg gitt opp... Jeg gidder ikke tørke opp smuler hver dag som "tilfeldigvis" har kommet under duken eller som dukker opp etter en ukes tid...
Med tre menn i huset er ikke duk på kjøkkenbordet noe sjakktrekk, bare så innmari synd at det tok meg 5 år å finne det ut... Tenker det blir fint når jeg finner ut hvordan jeg skal pynte bordet, først må det få et strøk eller to med lakk for at det skal holde seg så fint...
Jeg har blandet fargen selv, og ble veldig fornøyd. Kommer flere sjablondekorasjoner etterhvert, har noen liggende som skal på soveromsdørene.
Vi har bestemt oss for at fargen på de ikke skal skjære så veldig, så det blir noe dust i brunt.
Har en farge som heter LYS SANDBANKE på veggene i gangen,og synes det må matche denne.

Nå er det snart klart for kokt torsk her, så vil ønske dere en fortsatt god søndag ettermiddag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar