02.04.2011

39 år...

I går fyllte jeg 39 år...

Rart å tenke på at det neste tiåret er like rundt hjørnet, gitt....

Jeg hadde en fin dag på jobb, litt lang, kanskje siden det var obligatorisk kurs etterpå....
Men det gikk fint, har visst om det lenge og da er det lettere å holde ut.

Koselig da, barna sang bursdagsangen tre ganger og jeg serverte sjokoladekake i lunsjen.

Gaver fikk jeg også, ordentlig rørende!



Jeg er på jakt etter en sånn skredderbyste.
I den siste utgaven av Vakre hjem var det et tips om hvordan man kan dekorere sånne, og jeg fikk SÅ lyst til å prøve.
Tenk så fint det blir når den males i kalkmaling og dekoreres med sjablonmaling og annet stæsj...

Har lett litt på nettet, men finner ingen til overkommerlig pris unntatt hos butikkartikler.no , så nå har jeg satt min mann på saken...

Håper han kan skaffe meg en omsider....
Han er travel, som vanlig, så det drøyer litt med sånne ekstra oppgaver...

Får se det an litt , hvis det tar altfor lang tid, bestiller jeg en selv.

I dag blir det ikke tid til hobbyaktiviteter, venter besøk av familien i ettermiddag.
Blir enkel pølsefest i dag, får satse på en skikkelig feiring neste år!

Ha en fin lørdag alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar