18.04.2011

Gamle løk-kasser fra Holland...

...kom jeg over da yngstemann og jeg var på shopping i dag.


Om tre uker er det konfirmasjon, og i dag kom dressen i hus... Må tilbake i morgen, vest står på ønskelisten og det tenkte vi ikke på når vi var der...




Ikke særlig enkelt å finne sånne kasser, så jeg ble kjempeglad.
Har ikke noe bestemt bruksområde for dem enda, men regner med at akkurat det ikke er noe stort problem å finne ut.



Har fått opp et skap i "Bua", det hang på soverommet før.
Nå tjener det som utstillingsplass for lyslyktene mine, samt noen andre småting.




Kjekt med gjenbruk...Det eneste som er til overs etter at vi fikk spisestuen inn på kjøkkenet, er kjøkkenmøblementet vi hadde der fra før.
Kan være lurt å la det stå ,plutselig trenger vi et ekstra bord og flere sitteplasser.


Da vi hentet spisestuen, lå disse sommerfuglene i en av skuffene, og jeg fikk en idé om at de kunne brukes til et par bilder.
Jeg ser jo at jeg ikke er særlig skikket til å satse på maling, men det var gøy å prøve.

Hadde en spesiell person i tankene da jeg malte dem,så får se om vedkommende "tar hintet" etterhvert...

Nå blir det en rolig kveld her hos oss, ønsker det samme for deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar