16.04.2011

Fra vinter til vår

For en herlig dag det har vært i dag!

Sol, varmt og vår i lufta!

Har brukt mesteparten av dagen på diverse gjøremål både ute og inne.... Mest ute, faktisk.
Deilig å kjenne at sola varmer i ansiktet!


Det er ikke bare inne dekorasjonene følger årstidene, ved inngangsdøra har jeg en av mine egne knaggrekker som bytter "utseende" underveis.

I dag har jeg fjernet skøytene, skiltet med "God jul" tok jeg vekk for lenge siden, og i stedet har jeg hengt på en hatt.
Kan tenke meg en litt mer typisk stråhatt etterhvert, men måtte ta det jeg hadde for hånden i dag.



Utenfor "Bua" har jeg en liten platting, der er det også vårlig nå.
Eplekvister fra i fjor er dekorativt og enkelt.




Påskeliljene greide seg igjennom frostnatta som var sist uke, og gleder meg med sine vakre blomster.




Avslutter med en bukett tulipaner og et ønske om at dere får en fin lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar