21.04.2011

Knaggrekke søker ny eier

I dag har jeg endelig fått ferdig en av knaggrekkene mine.
Den har stått litt på vent i det siste på grunn av andre prosjekter, samt at jeg har vært nødt til å tenke litt på hva slags dekorasjonselementer jeg skulle ha på den.



Denne knaggrekken er lik den jeg har utenfor min egen inngangsdør, og den måler ca 2 meter.
Dekorasjonselementene følger med, så er det opp til eventuell ny eier å variere pynten selv senere.

Pris får du ved å henvende deg til meg - gjerne via denne siden, men også via Facebook.

Ellers har jeg brukt dagen ute i dag, og fikk gravd opp en vissen, men gjenstridig tuja... Trengte ikke mer trim i dag etter den jobben, for å si det sånn...
Blomsterbedene har fått litt omsorg, og lavendelen er klippet... Bare å vente til den vokser til igjen og sprer sin velduft i hele hagen.
Skal kjøpe mer og plante langs husveggen for å kamuflere nødvendig, men stygg dreneringsplast.
Så er det bare å vente på kaskader av sommerfugler......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar