03.04.2011

Søndag!

Ukene flyr avsted, men jammen går helgene fort også... Jeg er kjempefornøyd med fri hver helg etter mange år med turnus- og helgejobbing, og NYTER det!

I dag var jeg våken klokken 07....kanskje ikke så rart når jeg la meg klokken 22 i går kveld...

Litt kjedelig på en lørdagskveld, kanskje, men når det har gått i ett i tre uker,  synes jeg det var fortjent...og godt.

Svein og Wenche - storebror og svigerinne preget av stundens alvor.


John, Emil og Gøran.

Brit og Trond


4 av 6 - Torill, meg, Jorunn og Rolf

Min kjære Atle, min alltid tålmodige snekker og altmuligmann


Hadde familien på besøk i går, det er tradisjon å samles på bursdagen selv om det ikke nødvendigvis er rundt år.
Etter at foreldrene våre flyttet og pappa gikk bort, har det blitt viktig for meg å samle dem så ofte som mulig. I går fikk jeg en ekstra overraskelse, Torill hadde med seg sine tre sønner, svigerdatter og barnebarn - og det var kjempekoselig! Ser dem altfor sjelden, så det satte en ekstra spiss på dagen!

Har tittet litt rundt på bloggene jeg følger - og andre - og ser at jeg er en "traust" person... Her er det ikke mye avansert fototeknikk og flotte ord....
Men det er kanskje ålreit, å ikke ha det samme uttrykket som "alle andre"...
Må nok bruke litt tid på å skjønne og lære meg teknikker for å forandre bakgrunn og tekst osv....


Ha en riktig fin søndags kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar